Friday, November 28, 2014

Update 25 tahun kemudian... edisi 4 Dieng Bhg:3

 ok.. 
dah sampai ke bhg 3 .. banyak nye kan.... ?! hahaha..

alohh.. layan jer la eyhh... 
korang jarang kan tengok saya update macam ni...

lepas dah beronok2 dan puas hati kat ladang kacang dan karet... eyhh... 
bukan tengok candi eyhh...?!.. hahahaha... 

kamiOrang menerus kan perjalanan lagi ke .. 
Candi Gatotkaca ..
Pak sUpir cakap jumpa di sana... nuggu in nya di sana ya...
yee baik lahh....

mana Candi nya... alahaiii...

mari kita melayan cikGadisBunga dulu... 
eyh.. keindahan bunga bunga an di sepanjang jalan  ya...

ada putihh...

ada merah.... 

ada... eryykkkkkk.... belalang la pulak... 
jab.. saya rasa bulu roma tegak2 !!!

saya abadikan juga di iG saya.. 
saje nak promot iG sendiri .. ahhahahahaaa...
biasa nya kalau lama saya takde kat sini...
saya hari2 akan ada di iG budak suziLAWA ni lah...
hahahahaa...

 bunga loceng lagi...

aik..... mana Candi Gatotkaca nya... ?!
telaga ....!!!..

ok jomm.. kite mundur.... salah jalan dong.... 

setelah terpusing2 pulang kepangkal jalan... hehehe
yey... akhirnya sampai juga...!!
haii kak Jah...!!.. belakang jer ke...?!..meh arr pusing cikit.... ;p

ok permintaan tak di layan... 
lepas tu macam masing2 tak berminat je nak pergi terjah2 ...

sebab....
nampak yang lebih tenang dan lebih indah.... 
SubhanAllah... kagum dengan ciptaan Allah...

tenang ...
masa ni azan sahut menyahut.. sambut bersambutan ..berkumandang di pelusuk kampung...
juga ada mengumuman kematian seorang penduduk kampung di situ.. 

saya dah naik ke atas sedikit dari mereka.. 
ya... masing2 me motret ...

saya mengenjak ketengah... 

saya lambai2 merekaOrang buat dekkk jer dengan saya... 
dah tak mo panjat tangga...
ok pasrah... saya turun... hehehee

dah... tamat la sebahagian dari cerita hari kedua.... 

nanti kan episod seterus nya... 
bersambung di minggu hadapan yee.. 

kemana...?!.. macam lah tak tau hahahaha...

nantikan edisi saya k... ;)

#sayasimpandalamhatidalamdalam .. 

12 comments:

  1. sampai episod baper ni kak su? hee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. panjang lagi ni... sinetron ... hehehee...

      Delete
  2. Chop no 2! Hahaha!! Ok jugak awak sorang je naik atas. So kite boleh tgk gambo awak je! Hihihi!!!

    ReplyDelete
  3. Inilah dia...bahana kamera sendiri...
    Takde foto sendiri....haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pe .. sebab dalam kemera dorang banyak je gambo kite... ;P

      Delete
  4. salam perkenalan...

    amboiii minat bbenor dia menangkap gambo...hee3...btw cantik gambo2nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga....

      alohh.... suka2 ja.... ;)

      mekasehhhh eyh singgah sini......

      Delete
  5. CPL, shots landscapes tu best :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantek pemandangan kat sana .... me landscape memang best....

      saya memang terujaa yang amat.... ;)

      Delete
  6. beranilah saaaaangattttttttt!!

    siapa besor??!! balang ke awak yang besor!!?? hahahhaaaaaaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tetiba teringat belalang goreng tu....

      eeeyyyuuuuuuuuukkkksssss...!!!

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!