Tuesday, November 11, 2014

ok selingan dulu..

tadi tengahari saya talipon mak saya..

mak saya cerita... 

--ko tau anak ko yang kecik tu.... cakap ape... --

"kenapa umi pegi lama sangat .. kenapa tak talipon2.. 

umi tak takot ke naik kapal terbang nanti kena tembak kapal terbang tu..

umi tak balik dah.... "

syahdu saya dengar... 

 selfie kata nya.. 

selpie gaya untie Dr Singa ni... 

seram sejuk jer tengok di tekan2 kemera tu sendiri... 



ini dia merajuk.. 

sebab lambat sangat nak pergi main air... 

dia ade pasan dengan saya dua minggu lepas sebelum nak balik KL..

"umi kalau umi rindu ehas.. umi tengok gambar ehas .. umi ambek la gamba ehas"

#okmatadahmulaberair ..

esok saya balik sekejap jumpa dia... 

tunggu umi yee nak...




10 comments:

  1. Dia dah dewasa, dia dah reti erti rindu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak bagi balik punya pasal.... pelok kaki umi...

      Delete
  2. Pandainya dia buat umi dia cair....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah nak balik kl pon mata berair dah...

      Delete
  3. Sayangnya dia kat mak dia... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kata -- ehas cinttaaaa umi....-- ;)

      Delete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah terubat dah sikit rindu nya.... :)

      Delete
  5. oi oi oii
    apa sebut sebut ni!
    sedak gua!!

    ReplyDelete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!