Tuesday, November 25, 2014

meh nak buat selingan dulu...

anak owh anak...

dorang ni gamak nya tau yang umi dia ni .. pomen .. kapenter .. plumber .. teknisen .. maka dengan segala hormat nya .. lampu tido umi dia di baraikan ... haishhh...
umi cuma cakap ... sape punya kerjaaa la niii.... kakak abang cakap ... adek umi ...
dengan terkedek kedek nya dia datang buat pengakuan berani mati... saya umi .. saya yang buat ... amek selotip ni umi...
hermmmm.... sengih ja lah.. dengan jawapan.. dah pegi la tido...

ni hasil nya... si kenit punya keja...


#anakkenanasihatbukanmarahtaktentuhala .. 

6 comments:

  1. Takpe....dia jujur...dan cuba sebaiknya....
    Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab jujur tu lah umi rasa sejuk hati.... ;)

      Delete
  2. Hahahaaa... gelagat anak2... bila nak marah tapi buat muka kesian terus jadi tak marah kan :D

    ReplyDelete
  3. besar sok jd engineer mcm umi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Shaa Allah...

      tapi dia kata nak jadi cekeliti gad.. nak jaga umi .. ;p

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!