Wednesday, November 26, 2014

Update 25 tahun kemudian... edisi 4 Dieng Bhg:1

Hai korang.... 

ni  masuk hari kedua kamiOrang berhujan Emas di negara Orang... 
eyhhh hujan ke... ?!..

Opsss... sebelum itu... macam biasa korang... 
jangan lupa menempel di blog merekaOrang okehh...!!! 
kompom korang dapat alami rasa suasana dan ilmu pengetahuan yang pelbagai rasa walaupon kamiOrang cerita tempat yang sama....


Jommm..... bersantai2 dengan saya kat sini.... kat mana...?!... DIENG.... 
betul tuuu....


kat sini nyaman banget.... saya ade beli glove kuning konon2 nak pakai bila kat sini...
hahahaha... tinggal kat hostel... takpe tak sejuk sangat...

sebenarnyakan ... saya kompius antara Dieng dan Goa Pindul... 
tapi korang diam2 ja.. 
kalau kak Dr. Singa tau cerita kekompiusan ini ketika dan kala itu kompom dia pos saya balik Malaysia.. muahahahaa...

jom .. kita motret2 depan pintu gerebang dulu...!!!!

ok lentok ke kanannnn.......


lentok.... eyhh...
lorrrr.... nak kemana tuuu...!!!


yang ni eyhh....
meh nak reka dialog siket...
:
SuperWomen Hitam cakap : sebenar nya Jah malu la dorang potret gambar Jah..
SuperWomen Putih cakap : kite sengih je... buat macam ai Jah...
SuperWomen Biru cakap : ye ye.. kite buat macam biasa... sengeh2...
SuperWomen Merah cakap : UOlls ... bedak dengan celak ai ok ker...?!...
aiyakkk....!!! .. ;P

tu..tu .. pandang situ.... sengeh2... cepat...

well...
dah tak tau nak pandang kamera mana..... hahaha
almaklumlah... Retisss kan....

ok... dah cukup2 la tu ...

jommm...
teruskan perjalanan ...

sebenanrnya lagi...
sepanjang perjalanan ni jugak....
saya tak banyak ambil gambar pemandangan...
banyak membebel tegur itu dan ini... nganga mulut bila nampak pemandangan yang cantek2..
so nye... klik di mata ..save dalam kepala.. review dalam hati... dan sengeh sendiri..

tapi..tapi... ni ja lah yang dapat tunjuk kat korang tengok... cuci2 mata ..
ok la kan pada tak ada... hehehe







ok.. dah sampai ke perkarangan pintu masuk aktiviti seterusnya untuk hari kedua..


ape ada kat sini....

ade ni..  bunga abadi....
kak Dr Singa dan cik gB sangat menggilai nya... ;)


ade candi juga...


tapi yang menarik perhatian kamiOrang
adelah pemandangan dan tanaman dan tumbuhan di sini...

tak caya....

jomm tengok ni...

saya panggil ni pokok pari2..
sebab terpengaruh dengan fairy tales...
hahahaahaha
dandelion kan...?!

ok tak tau nama ape...

sarang labah labah ..

enchek lalat....

bunga loceng...
sebab bunga bergoyang2 .. maka hasil nya itu..
nak salah kan bunga pulak... hahahaha

eyhh... korang nanti sambung eyhhh...
got to gooo....!!!

#sayasimpandalamhatidalamdalam... 

11 comments:

  1. saya dah lama nak ambik gambar dandelion..

    so, korang mmg dah planning gi sana nak pakai baju Superman & I am XXX la? hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe... itu memang perancangan awal... ;)

      Delete
  2. Woish.....3 superwomen....satu lagi tu cikgu ka atau baju dia basah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang sorang lagi tu.. belom bertukar.... hehehehe

      Delete
  3. Hahahahah!!! Lepas ni kite pakai baju wonderpets pulak nak?? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok gak tu.. pastu baju
      satria baja hitam...
      pastu baju
      power rangers ...
      eyhh... hahahahahaaa

      Delete
  4. Buk Nunuk !!

    hadoiiiiiiiiiii!!!!
    gegor otak ketawa!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahaahaaaaa.....

      jenuh tau kak dok tahan suara tak kasik keluar....

      mulut tak bukak lagi teruk rupa nya.. ketawa.... hahahahahaaa...

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Awak ni kan CPL, kalau posing depan kamera memang mengatasi yg lain lah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. free style ni En Syed.. masing2 tak ready sebenarnya ... ;P

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!