Tuesday, December 8, 2015

saje carik pasal.. hahahaha

entry padang masih belum saya buat... tapi saje lah nak carik pasal dulu... ahahahaa... 

gambo ni iOls songlap dari blog selimut jiran tetangga... 

jangan marah haaa... nanti kena jual u'ols... 

dialog tu iOls yang tambah... hahahahahaaa...


iOls nak bagi tau... 

percutian packaged underground ini di bawa oleh 

Travel Agensi Dr Singa ...

bajet korang kompon tak caya... !!

5 hari 4 malam..

tiket + penginapan + makan + perjalanan menarik = kurang lebih dari RM 500 ..

mengikut pasaran matawang sekarang lah....

eyh.. nanti lah sambung lagi.. 

iOls baru pindah meja kerja..

soooo.. nak kena mengemas dulu... 

nanti2 lah saya lap sawang kat blog ni eyh... 

hahahaa

#gengranahminang..

#travelagensiDrSinga ..



11 comments:

  1. Seronok mak tengok kegemboraan kalian. Belanja pun tak banyak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terlampau gembira jadi gembora...hahaha

      Delete
    2. tak pe mak saya paham....

      hehehe... sy pon suka typo...

      Delete
  2. Replies
    1. ahahahaah.. ilek laaa... nanti hakak hupdate.. :p

      Delete
  3. Aikkk... Baru nak tarik nafas baca dah abis? Ehhh! Ni memang nak carik pasal! Kah Kah Kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa.. ni mesti tarik nafas x dalam2 ni.. tu yg sekali baca dah bis.. hahaahaa

      Delete
    2. SS tarik nafas tak hembus2.. dia kepam nafas dia =P

      Delete
  4. manaabambennnnnnnnnnnnn??!!

    hahaha..
    memang carik pasal..


    pesal korang tak rasa usus sumbat telor tu??!!
    hakak tak suka telor.. eh.. hurmmmmm... kahkahkahhh
    akak tak makan telor.. kalauttak mesti hakak dah rasa..

    ReplyDelete
  5. perati muka bibik tu...
    muka ' cari lah pasal dengan aku... '
    lain kali aku tak nak jadik ceti.

    ReplyDelete
  6. best travel dgn budget mampu milik =D

    ReplyDelete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!