Tuesday, October 16, 2018

TRIP ANEH2 INI KALI : FROM BANGKOK TO KANCHANABURI - part 1

hai korang, 

serius ke nak update ni... hahahhaa.

saya cuba ya...

cerita nya begini.. (masa korang baca ni harus ada awan atas kepala korang okeh..)

seminggu sebelum kejadian...

ya ampun sibuk nya tak tau nak kata apa..

korang tau kan saya dah lepak Melaka sekarang

nak jadi cerita... minggu penting nak pegi holiday lah sangat ni..

bos dok cakap ... kakak datang opis kemaman .. ade benda nak cakap sikit..

ewah bos punya order.. kembang kuncup kakak nak susun jadual...

dengan kat opis melaka nya ... kak nak cuti kan.. claim kita orang jangan lupa sign.. adoiiii

dan masa tu jugak suara ini mengalami kesulitan.. dah serupa itek serati ko... alahaiii

awan tu masih kat kepala korang kan.. terus bayang kan... keadaan saya masa tu...

kl - melaka - kemaman - kl .. dengan baju belom pack nak berholiday .. ko pack baju nak p kemaman dulu yee.. derrrrr.....!!!

sampai2 kemaman.. bos ko cakap.. saya saje je nak suruh kakak datang ..bukan nak meeting sangat pon .. adoiii bossssss...!!! kecik beso je aku tengok ko bos...

Alhamdulillah... walaupon begitu selamat lah juga dapat beres kan segala kerjaan...

tapiiiiii..... kesulitan lain pulak timbul... saya tak boleh nak check in online ...whatt...!!!??

ko dah kenapa.. geng lain elok weih check in online... siap pilih tepi tingkap bagai... 

saya... ok relax2... kita call mas airline dulu yaa.... 

rupa nya nama saya dalam waiting list.. kena register kat kaunter... ko rasa.... 

ok tak pe... kita datang awal esok.. kat epot. 

kita cuma merancang tapi Allah yang menentu kan...

kita sambung kendian lah... ade kerja la pulak.. haishhh 

korang simpan dulu awan tu.. nanti kita sambung balik..

korang eksited tak nak tau kisah selanjutnya...?!.. 

nak ke tak nak... lepak mamak... ahahahhaa... 




12 comments:

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!