Tuesday, May 15, 2018

LAMA YANG AMAT DAH TAK MEM BLOG .. HAMPIR HAMPIR LUPA PON KATA LALUAN


hai semua.. 

lama dah tak lap tingkap mop lantai sapu sampah kat rumah ni...

korang ape kabo? 

sihat..?

mesti tertanya2 kan eyhh.. dah ada geng travel baru ke..?

hahahahaa.... tak lah.... masih lagi dengan geng travel lama...

dorang ni adik2 kat opis melaka...

kiut2 kan..?

termasuk lah kakak dia tu kan..?

hahahahaaa....

ADIK2 TEMPAT SEKERJA .. KAKAK RASA MACAM RAKAN SEBAYA BILA DENGAN KORANG.. HAHAHAA... 
dah la tu ja nak cerita... 

babaiii.....

4 comments:

  1. Nampak lagi muda dari diorang. Selamat berpuasa kak Suzilawa, Ramadhan Kareem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak Kay. Lama beno tak jumpa awak.... :)

      Delete

  2. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    ReplyDelete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!