Sunday, August 13, 2017

Lama tak update kan.. ade lagi ke yang nak baca

kita belanja gambo satu.. buat hilang rindu.. 

sibuk dengan budak seketul ni... 
memang tak sempat nak buat  semua.. 

#BUNGAPAKMAWELLHEADPLATFORM  ... 

Dulu masa jadi consultant saya yang buat design penyamanan udara dia..
beberapa tahun kemuadian.. ekonomi rerundum..
rezeki saya sebagai subCon pulak.. 
tak sangka pulak.. budak seketul ni.. 
umpama sirih pulang  ke ganggang..
Like Come To Mommy... hahahaaaa
saya jugak yang  pasang nya di platform ini..

Rezeki dan pengalaman yang Allah beri pada saya sangat2 berharga....
saya belajar erti sebuah kehidupan ..
Alhamdulillah.. 

Hujung Bulan ni dah nak berlayar ke tengah laut..

nanti kalau ada masa.. saya share cerita ni k.. :) 






9 comments:

  1. Hati2 dengan ombak laut... Alunannya memgasyikkan.

    Ia boleh melonjak awak ke puncak awan. Dan ia juga boleh membenam awak ke dasar lautan.

    ReplyDelete
  2. Yeayyyyy! Selamat kembali menulis Kak SuziLaWa!

    ReplyDelete
  3. tu lah namanya kalau dah jodoh tak ke manaaaaa. errr... ada kaitan ke?

    ReplyDelete
  4. oooo ini yg org duk kata 'keje offshore' ye...

    ReplyDelete
  5. mmmm... indahnya budak seketul tu... boleh join site visit tak...

    ReplyDelete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!