Thursday, May 22, 2014

boleh patah leher

kena dongak dan senget kan kepala nak tengok .... 



sakit tak leher...?!.. ;P


23 comments:

  1. Tgk foto ni takde la sampai tergeliat leher...cuma berpinau mata je...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ade teropong panjang.... buleh tenang sampai ke structure nyer kan...?!

      pakai spek mata itam plisss

      Delete
  2. Replies
    1. jangan lupa bentang tikar.... hehehee

      Delete
    2. Boleh berkelah sekali …. hehe

      Delete
  3. Salam
    pernah jugak nak ambil gambar Menara Telekom nih..tapi dapat yg atas jekk hehehe

    ReplyDelete
  4. Ni kalau tengah panas terik mau berpinau bijik mata silau dengan matahari.

    ReplyDelete
  5. Hihi... yes, dulu masa ke situ ambik gambar kena dongak sampai nak terkehel leher...haha..
    Yes, shoot baring would be a good idea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lahh... agak2 klu nak shut baring... bawak tikar ..bentang... kena halau tak dengan pak guard... huhuu

      Delete
  6. kena guna monopod la..tgk kat screen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesiapa yg takde monopod boleh beli dari Atikah ….. kah kah kah

      Delete
    2. saya takde monopod... la daddy ZZZ

      Delete
    3. YB siap promot gituuu.... diskaun bolehh..?!

      Delete
  7. terima kasihlah CPL dah tolong ambik gambar ni. Taklah sakit sangat nak tengok kat skrin ni. Cuma teleng sikit ….. ngeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer lahh YB.... teleng dah ok kan..?!

      Delete
  8. Lagi senang berbaring amik gambar macam nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe,... haaa kann... cuma takot kena halau dengan pak guard

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!