Tuesday, March 11, 2014

Tika.. di kala jerebu menjelma..

sang mentari di celahan kabel letrik ber voltan tinggi di waktu pagi..

Lokasi : RnR Hiway LATAR



dan 

sang mentari di celahan re ranting an pohon di waktu senja

Lokasi : Tesco, Puncak Alam


#PrayForMH370 .. In Shaa Allah di permudahkan..

9 comments:

  1. Matahari pun kuning seperti sedang bersedih...
    Bagaimana mahu ceriakan semula matahari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. di sebalik kesedihan tersimpan beribu ke gembiraan...

      sebab matahari sentia menceria kan.... --senyum seindah suria--

      jadi jangan bimbang jikalau matahari itu kening seperti kesedihan... ;)

      senyum selalu ok...

      Delete
  2. Gambar yg di LATAR tu ketika balik dari kampung atau nak balik ke KL?

    ReplyDelete
  3. Tak pernah singgah RnR. Bila dah lalu LATAR terus nak sampai rumah aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lama lagi ade patronas kat RNR LATAR tu

      Delete
  4. Saya baca ni...baru tau kat Puncak Alam ada Tesco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru jer bukak... barang pon tak banyak.... ;p

      Delete
  5. Jerebu juga boleh memberi effect menarik. Cam jadi filter matahari. Well done CPL :)

    ReplyDelete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!