Thursday, February 6, 2014

Marina Bay Sands From Marina Barrage



when everything out of our mind.. it will be out of our focus tooo.. three ... fourr..




hanya ini yg selamat dalam kekuatan angin menolak tripod...

sedih kan..?!

@Singapore



14 comments:

  1. Wow! Wow!
    Very colorful and sharp!
    Nice work CPL.
    Kuat benor ke angin masa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaseh En Syed..

      bayangkan kita yang pasang kekuda ni buleh nak melayang...
      agak kuat angin di situ...

      Delete
  2. woit jahhhh...
    apasal gmbo lawo sgt....
    ni gua jelesssss....

    ReplyDelete
  3. lu pon boleh bikin ape...

    kalau nak tgok lagiii mabeles.. kena pegi blog kak doktor kita.... hehehehe...

    ReplyDelete
  4. Dah lama aku tak berkamera...
    Bila la nak mula balik...

    ReplyDelete
  5. Singapura - ada cinta yang tak kesampaian di sana....;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupakan ... sebab cerita sekarang lagi meng uja kan... :)

      Delete
  6. mabelesssssssssss wehhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekaseh ...

      ni jer yang menjadi kenangan ..

      yang laen takde.... hehehe

      Delete
  7. yang tinggal ni la yang ter ohsem tau!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. puas lindung tripod jgn bagi goyang.. ;p

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!