Wednesday, September 12, 2012

bukti kewujudan saya di sini..

pic @ Broga Hill






11 comments:

  1. BRAVO !!!
    ai kenot !
    ai mengah!!

    ReplyDelete
  2. macam mana nak pegi eh?
    aku suka padang lalang / rumput tu.
    kalau kena dgn cahaya matahari, pasti aku dapat banyak foto menarik.

    ReplyDelete
  3. nak pegi naik helikopter, boleh tak? heh heh heh!

    ReplyDelete
  4. x pnh jejak pun puncak broga....
    sodeh.....sodeh....

    ReplyDelete
  5. cantik, takde jerebu..
    saya pasti repeat lagi ke puncak broga ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni time tak jerebu mmg lah.. ihhii..

      Delete
    2. ni time tak jerebu mmg lah.. ihhii..

      Delete

ok ..sila komen dengan perkataan yang anda suka .. yeaahh..!!